超明るい講師

昨日のガイダンスでテキストの調達待ちとなってしまった私は、じっくり講師探しから
入ることにしました。

改めて講師のプロフィールを確認すると、女性の講師が多いんですよね。
男性講師はどちらかというとレア。

今日は、男性講師を選んでみました。

まずは自己紹介から始まる。
This is our first time to talk to each other?

Tell me something about yourself?

What are your favorite subjects in school?

Do you like playing in snow?

What do you eat if the weather is hot?

What kind of food can you cook very well?

Have you eaten your breakfast?

昨日、別の講師にSide by Side を薦められたことを話したら

She wants you to buy side by side 1. と言い直してくれた。

I enjoyed talking with you.

What will you do after class?

私はこれらの質問でさえ講師の話すスピードについていけず、タイプしてもらった次第です。
こんなんで続けられるのだろうか。

でも一つだけ分かった事がある。それは、講師がとても明るくノリが良いということだ。